Fredagsmys!!

Heeej!
hoppas att alla har fedagsmys idag!!
Mamma och Johan sitter nere och ser på Supernatural, och jag sitter uppe i mitt rum och ska snart se på New Moon igen!!!:P
Jag gillar den filmen och jag längtar till eclips!!:D

Här är två till gissningar om vad bilden föreställer:love::

Anonym om Vad??:

Vatten pöl?

 Jenny<3 om Vad??:

Ägg kanske ;)

SVAR: Det är inte en pöl och inte ett ägg, ska jag säga vad det é??

Sen här vi fler frågor:love::

Julia<33 (: om Medans jag är ute!!!:

Vem är din bästa kompis?? <33

SVAR: Jag vet inte vem min bästa kompis är jag har så många kompisar t.o.m i stockholm!!

 

Matilda om Medans jag är ute!!!:

Är du populär i din klass? Du verkar ju vara.. Nästan lite fjortis ;)

Pussizar från Matilda

SVAR: Vet inte:question:

Det var någ allt för nu och nu ska jag se på New Moon

Puss o kram Erica!!:love::love:


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0