God kväll alla!

Vad ska då alla vara i påsk?!
Jag ska upp till stugan. Jag har idag... hmm... ja, vad har jag gjort idag?
Jag har vikt och tagit upp mina egna kläder, ätit lite pannkaka och så lite till. Så jag har gjort nått i alla fall...
Jag har också försökt att starta mitt sims 2 spel, men nej! Den ska krongla och ha sig hela tiden! Alltså jag sätter in CD-skivan "Livet i lägenhet" som jag ska, och sen säger datorn att det inte sitter någon skiva i datorn... :C
Jag blir så himla sur!!!
Men jag måste snart gå och sova. Skriver nog imorrn.
God natt!!

Hej då!! =D


Kommentarer
Postat av: Julia

Så blev det för mig me. Men jag ba torkade skivan med en trasa sen blev de bra ^^

2010-04-02 @ 19:08:17
URL/ Bloggadress: http://tildajonssson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0