Hej det är torsdag!! :P

Heeeej!
vad har alla gjort denne vecka??:P
Ja, som sagt jag var på stan med jenny i tisdags, men jag glömde att ta bilder;(
Men jag köpte lite grejer tex. En tröja från GinaTricot, örhängen (Rosa Lila) från Ur & Penn , foundation och en perfym från H&M.:)
Sen gick jag och jenny och kollade på mobiler och datorer på stan, men jag hittade ingen snygg mobil:(
jag vill ha en sån som Linn har:(, men jag vet inte vilken färg för rosa vill inte jag ha, svart ser man repor på och den vita ser man smuts på;(
men nu kommer en fråga från:


Lousie om Medans jag är ute!!!:
Hej, vilken är din favorit färg?
Och har du några djur?????
Vilket smink använder du???????? ;P

 

SVAR: Jo, min favorit färg är typ lila och rosa, jag gillar lila för att ja, jag tycker om det och rosa, jag vet inte.
Ja jag har ett djur:), min katt Gunvald, han kallas bubbis!;)
Jag andvänder mest foundation och mascara:P

Sen har vi en som gissat vad bilden föreställer:

Lina om Vad??:

 Det liknar typ en sol :)

 

SVAR: Tyvär så är det inte en sol:(
Jag säger svaret imorrn om inte någon mer gissar:P

Så idag på skolan fick min HALVA klass sluta tidigare, iaf de som går i träslöjd, haha:P.
Och på dansen har vi bestämt vilka kläder man ska ha på uppvisningen:
Discon: Svart linne, Svarta leggins och blå paljett band runt midjan och handlederna!
Streeten: Stor vit pösig t-skirt och svarta byxor!
Haha:)
Japp det var väl allt för idag!
Hejdå!!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0