Hej och gott lov! ;P

Hej!
som ni vet har jag varit i stugan men vi var bara där en natt.
Vi kom ganska tidigt, så vi kunde åka skoter, fast Kristoffer han orkade inte köra mig och alicia så länge...
Och jag och alicia testade att åka fyrhjulingen! Det var kul och läskigt :D
Men alicia var en fartdåre på fyrhjuling... Antingen var det dagen vi kom eller så var det dagen vi åkte hem, Vet inte men jag trodde att hon skulle köra på mig så jag hoppade ner i ett dike precis bredvid och fastnade med foten där, så mamma fick dra upp mig :cool: hehe
Att vara där var kul men att sova där just då var blä :thumbdown:...
Det var inge bra att sova i den lilla kojan, madrassen var för hård och i luft sängen puttade Måns in mig i väggen... Jag sov i luft sängen först, fast det funkade inte då gick jag till kojan. Sen när jag vaknade hade jag ont i ryggen;(

Den dagen då vi skulle åka hem så åkte alla utom jag på oldenpimpeln.Då spelade jag psp LocoRoco såklart:cool:. Fast när de kom hem åkte vi skoter igen, och måns han åkte för första gången "Utan tak". Bravo måns :thumbup:.
Och vi åkte på sjön där pimpeln varit då tog jag lite bilder ell. rättare sagt 3 bilder
Sjön
Berget längre upp :D
Och skotrarna. jag satt på det röda

Sen resten av den tid jag inte skrivit på har jag varit ute och inne, mest på studsmattan, hehe :P

Jag skriver nog mer imorrn om jag kommer ihåg!

Hej då!! :D


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0