Hejsan hoppsan!!!

Hej alla!!!
Jag sitter hemma m. pappa nu (I stockholm)...

Denna gång var jag med farmor igen i farsta, fast denna gång köpte vi inte ett nytt spel (Hehe!!:D)

Vi köpte istället pärlor och andra grejer att göra örhängen med, 2 mobilsmycken, 2 pennor och ett par örhängen:)

Sen åkte vi hem till farmor och jag spelade så klart på mitt PSP, spel: LocoRoco 2.

Och senare åt vi kyckling medans farfar såg på nyheterna :rolleyes:, men sen fick jag se på tv! :D

Sen kom pappa och då såg vi på "Så ska det låta", och nu är vi hemma (Klockan 21.33).

En sista sak innan jag säger hej då... jag har ju haft en omröstning, resultatet av den ser ut så här

 

Vilken av dessa serier är din favvo?
fnul.se
Hej då!! <33

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0