Med Jenny igen!!!!

Hej!!!
Nu sitter jag och jenny och lyssnar på musik och gör en ny header till min blogg!!!:D:love:
Ja, vi har hoppat studsmatta i olika stiler. Vill ni se??:question:
Bra här kommer några och i slutet vårat smink(sista omgången):

Jag!!!!<3Jenny!!<33jensan!!<33


80-tals tjejen och hippin


Cowgirl & TjejTjejigaTjejTjejen!!!:


det var alla bilder hittills, det kanske kommer fler nu i veckan... det kommer ialla fall några från stan, för jag ska på stan med Jenny imorrn!!:D
Bloggar imorrn
Puss o kram:love::love:


Kommentarer
Postat av: En som är riktigt nära dig!!<33

Fy fan vad ni är snygga!!!!!:P

2010-04-22 @ 20:12:23

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0