Onsdag 14/4-10

Hejsan!
jag har ju inte så mycket att skriva om nu men ändå...

Idag

Har det bara varit en vanlig skolonsdag, fast för första gången vart Björg arg!! :| jag vart lite förvånad...
men under so:n fick vi ett papper som vi skulle skriva om typ sveriges kungar. När vi fick pappret tänkte jag "But why" :question:. Nu tittar jag på gostwisper och chattar m. sara och julia. Jag har hjälpt henne med smileysarna på hennes blogg, och det gick bra!!
Imorrn ska vår klass åka skidor i GB. jag vill inte åka skidor när det é så blaskigt;(
Jag ska nu kolla lite grejor på datorn

Hejdå!!


Kommentarer
Postat av: Julia<33 (:

Hehe ofta första gången ;)<33

2010-04-15 @ 17:59:54

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0