Snabbt inlägg!!:P

Hej hej!!
klockan är ganska mycket och jag ska tyo sova nu:(
Men i lördags var jag typ bara hemma och jag glömde säga en sak i förra inlägget:love:(Tror jag), har jag sagt att i fredags klarade jag en volt på studsmattan för första gången. Hehe:P

Och sen i söndags var jag med jenny och idag mé, sen imorrn mé, sen ska jag vara med henne och Alexandra, hon går också i 6v:P

Sen nästa måndag ska jag vara med Eloina!!:D

Och jag ska göra en ny sak med mitt hår!!!!!!

1.jag ska blondera det

2.klippa lugg

3.Lite kortare hår

Undrar hur det blir

Men nu ska jag sova

Hej då!!:love:


Kommentarer
Postat av: Anonym

säg vare är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-27 @ 19:51:01
Postat av: Mormor

Hej sötnos!

Mm vad spännade och se hur du kommer att se....Men jag tror att du

kommer att vara

lika söt.

puss o

kram



2010-04-29 @ 10:43:11
URL/ Bloggadress: http://svampans.com

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0