Studsmatta+ny cykel!!!<3

Hejsan!!!
Jag har idag valt vilken cykel jag ska få i födelsedagspresen. konstigt va??
Men jag fick välja för att de (typ hela släckten) ska veta vilken cykel jag vill ha!!

Den heter extreme city impact och den är ljusblå!!:D Jag längtar tills jag får den:)

Sen åt jga för första gången "Bolonese" från spaderkung!:D det var gott!

Sen gick jag ut jag tog lite foton på studsmattan och en på cykeln (från internet)

Cykel


Sen på studsmattan:
   klicka för större bilder
jag har fler men jag orkar inte lägga upp fler...

Nu ska jag gå ut igen, så jag skriver imorrn

Hejdå!!:D


Kommentarer
Postat av: Hon där!!<33

Jag älskar din blogg!!!<3

2010-04-17 @ 22:09:14
Postat av: Ann-Britt

Hej gumman!

Vilken fin cykel du ska få av din släkt ups jaha jag ska oxså var mé

Puss o kram

mormor

2010-04-21 @ 13:58:49
URL/ Bloggadress: http://svampans.com

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0