Finally! Jenny comes home!!:D

Jaaaa!!!
Äntligen kommer jenny hem:D IDAG!! fast klockan 9
ska vara med henne imorrn:D:D:D
oj, vad det har varit tomt utan henne:( Men jag har haft kul ändå;)
IDAG:
Har familjen, ingegärd, Momma och ulla och Eilert (Släkt) varit på stocketitt
Vi fikade lite och sen fick jag, måns och Alicia glass för att vi tyckte att det var sååååå varmt
Alicia och Måns klagade mest:P
och sen så spillde Måns glass på min sko, och såklart så var det is-glass:mad:
Jag vart jätte kladdig:mad: Men det braá var att jag fick gå barfota då;)
Jag ville inte stoppa foten i en kladdig sko:S
Och i bilen påväg hem spelade jag alicia´s Nintendo spel som heter "Nintendo Dögs"
Ö:et ska föreställa en tass:P och det heter Nintendo dogs;) egentligen:S
Ja, vet inte vad jag ska göra nu...;(
Ska nog gå ut igen det är jätte varmt;):D 21 grader:D
Ni kanske inte tycker att det är tillräckligt:| Men jag tycker det:D:D:D
Hej då!:love::love::love:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0