Heeeemmmma!!!

Äntligen hemma!!:D
Jag har faktiskt lägtat hem
Men nu lägtar jag tillbaka till Jobb Meal-maskinen:P
Jag drack något som kallas Kakao Creme:love:
Det är som varm choklad men det är kakao och grädde i istället;)
Det är as gott
Vad har hänt här på frösön när jag har varit borta då??:|
Något bra?? Tråkigt??
Äh, jag vet inte:P
på onsdag börjar skolan för mig ja...;(
Vill inte börja än:( Men jag måste;(
Aja, får lägta till jul lovet dårå:P
Skriver kanske senare;)
PussPuss, hejdå!:love:
Här får ni en gullig bild på Kia (StorMisse);)

Kommentarer
Postat av: Sara nesterud

kommentera på bloggen

2010-08-15 @ 22:25:42
URL/ Bloggadress: http://saranesterudsfotoblogg.blogg.,se

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0