Ledsen....;(

Ledsen att jag inte har skrivit på ett tag, i söndags orkade jag inte och igår kunde jag inte vara på datorn;(;(
Men nu är jag här...:love:
Dansen har börjat, började igår;)... Jag dansar som sagt Disco och Commercial Jazz (Bakrundsdans) typ
Vi dansar till Lady GaGa - Alejandro
Dagens lista
Dagens dricka: Juice:P
Dagens mat: Kyckling m. ris och curry sås
Dagens outfit: Brun tröja, vitt linne och jeans tights (har ingen bild)
Dagens humör: Glad
Dagens roliga: Vet inte nästan allt har varit roligt idag;)
Dagens tråkiga: inget
Dagens hiss: Dansen har börjat:love:
Dagens diss: inget:question:
Dagens låt: Whispers in the dark, kommer att vara det ett tag framöver:love:
Dagens artist: Skillet
Dagens TV - serie: inget:P
Har inget mer att skriva idag:P
Puss o godnatt:love:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0