Ny tröja idag;)

Köpte ett nytt linne från Gina efter skolan idag
Jag gillar färgen på det
Dagen idag;)
ja, dagen har varit ganska rolig. Ute dag med skolan + dragkamp
Det var en massa stationen som man skulle klara:O
Min grupp var typ sämst:P
vi var 6 stycken i gruppen
5 tjejer och 1 kille;)
Amanda, jag, elina, molly och en till tjej och killen som jag inte kommer ihåg namnet på:P
stackars honom;)
Under våran rast där brottade viktor ner amanda och sen brottade hon ner honom;)
Amanda försökte också hjula, det gick inte så bra:P hehe
Ja, det var roligt:D
och efter det skulle vi ju ha en dragkamp:|
inte lika roligt... 7:an förlorade;(;(;(;(
men vi fick våra passerkort iaf;)
Imorrn:
ska jag på stan med jenny;)
Ska bli roligt, men jag måste få lite pengar:(
iaf 2 hundra till, så att jag har 3 hundra men en hundring går till busskortet;)
och sen ska jag ju hämta mina jeans-tights;) också från Gina;)
la undan dom idag;)
Godis dag imorrn;)
Glöm inte att köpa godis;)

Just nu:
sitter jag och sms:ar med jenny, läser bloggar och är inne på FaceBook
ska åka till momma när Johan ringer
Puss o Kram
Hejdå;)
p.s
hjärtat är en länk till sara´s blogg;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0