Orkade inte blogga...

Hej alla;)
Andledningen till att jag inte bloggat på ett tag är för att jag inte orkat
jag har varit sjuk med feber och allt;(;(;(
Inte så roligt
Igår låg jag och sov typ hela dagen
idag har jag bara varit på datorn
och i morse såg jag på Alfons Åberg;)
I 2 ocg en halv timme:S såg alla avsnitt:P:P:P:P
Har någon av er fastnat på någon speciell låt
Det har jag:
Alredy Over by RED, heter den elr. bara Alredy Over
det är min favorit låt;)
Den är både nedlåtande och jätte bra
Nedlåtande = Ledsen...;(
När jag hör den så känns det som om allt roligt och allt bra är över;(
Men aja, det är ändå min favvo låt;):):D
Vi får se om jag hinner blogga imorrn;)
Ska till skolan;)
Puss o Kram:love:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0