regn, regn, regn...

Jaha...
Bara Regn, bara regn, jag vill inte ha regn!!!
kommer ihåg när det var sol... igår;(;(;(;(;(;(
VILL HA SOOOOOOL!!!
men aja, ett annat minne från solen är när jag var blond;)
jag vände precis bort ansiktet:P
Nog om det;)
Skolan
som sagt så var det tillbaks till plugget idag:S
jag fick 2 nya vänner;)
Ida och Linnea, har Miloo med;):love:
Dom är roliga tjejer dom;) Vi pratade typ hela dan:P
Idag började ju dom andra skolerna med typ tror jag iaf:P
Jag undrar vad dom gjorde??
Jag hade engelska prov iaf;)
Prov mitt i början:O:O
det var as lätt;) allt man skulle skriva om var ju vad man kunde:|
och man skulle lära känna personen bredvid en:|
Efter Skolan
Cyklade jag till consum och köpte lite tuggummi, sen åkte jag hem
då hade typ dom på Östberg redan slutat:P
Ska kolla om någon är inne på MSN
Puss o hej:love:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0