Kattungar + nytt rum (elr. inte:P)

Jaha här sitter man då...
har inget att göra...
ska nog ladda ner "the gimp"
Det är ett program som typ är mkt bättre och mer avancerat än photoshop
Ja juste jag har sovit hemma hos jenny inatt och kattungar hoppar på mig:P:P:P:P
(litet påhopp: Jag sitter vid kanten på jennys säng och då hoppar muff upp på ryggen på mig:P
Det kittlades:love:)
Jul imorrn också:D ska bli skit roligt;)
den här julen ska vi vara hemma som tur é
orkar inte åka till stugan;( det kommer typ vara 20 extra pers. där:S
inte så kul:S
Dricker ni julmust?? klart ni gör...
Våran julmust tar slut på 5 min typ :P:P:P:P:P:P:P:P;)
JAG ÄLSKAR JULMUST!!!!!!
P.S vi får julmust ibland på skolan och varje fredag får vi läsk för 5 kr.!!!!!!

Nu kommer det kisse ungar på bild;)
Lite sudding:P
Muff har somnat på min dator:P
Sööööööööt
sööööööööööt
söööööööööööt:loce:

Rubriken säger nytt rum jag har inte fått nåt nytt rum men jag har möblerat om lite:P
Före:
(Jätte ful matta javet)
Efter:
Fint va???? jag älskar min nya möblering;)
Här får ni en till snygging:P:P:love:
Puss o hej!<3

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0