Sjuk:'(

hej!<3
kom inte på någon bättre rubrik men såhär är det.
har varit hemma i 2 dagar på grund av denna lilla parasit i vattnet
Parasiten heter Cryptosporidium
DRICK INTE VATTNET!!!!!!! (i östersund)
Även om jag var hemma hela tiden har jag inte orkat elr. kommit ihåg blogga;)

Idag:
Har det inte hänt så mkt...:love:
har bara gjort lite color overs på några bilder, spelat Wii och städat källaren:P
Ni vet vell att det finns ett program som heter "Project Runaway"?? Det är det jag har spelat på Wii idag:P:D
Det var jätte roligt!;)
Vi köpte det i sommras och idag var första gången jag testade det:P
Just nu:
Gör jag ingenting kollar nyheterna och är inne på Mormors kattsida
och kollar Kullar;)
Här kommer 3 bilder på de 3 söta kattungarna Riska, Kalle och Kantarella när dom är 5 v gamla;)
Riska
Kalle
Kantarella
Påtal om kattungar...
Jenny har ju kattungar dom har precis öppnat ögonen:D:D:D
Söööööööööt:love:
Sööööööööööööööööööööööööööööt:love::love:
sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt!!!!!!!!!!:love::love::love:
Och jag har smakat världen godaste Risifrutti;):P
Vintermums jätte god;)
Hallon och kardemumma
Det är hallon sylt och Kardemummaris
aja, ska gå och sova nu
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej mitt hjärta<3!

Hoppas du mår bättre nu, fy vilken jäkla parasit som har kommit tiil er!

Vilka söta kattungar det finns hos Jenny, kan man få se lite andra bilder på dom när dom är lite större.

Gulle dig som lägger ut om Kalle och hans syskon.

Puss o kram på dig hälsa familjen älskar er allt

2010-12-04 @ 19:29:21

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0