Stockholm

Japp, dit ska jag idag 20 över 5
har inte ätit än hoppas att mamma inte är sur på moi
Gissa vad detta betyder:
J'ai un chat nommé bubbis
Ni kan översätta från franska till svenska på google översätt om ni inte kan franska
jag kan inte heller så mkt
jag vet bara hur jag säger hej:
Bonjour:P
jaja nog om franska
jag har varit på storsjöbadet idag och för er som tycker att storsjöbadet är snuskigt säger jag bajs på er;)
Jag älskar storsjöbadet och att bada i storsjön men inte den här tiden på året:P
Det ända problemet är Parasiten!
Jag önskar att jag bara kunde önska bort den:(

Inga jenny´s misseungar idag ne...
JO jag har hittat en digital kamera för 990 på elgiganten, jätte söt;)
den är röd, har 12,2 megapixlar och jätte fin;)
ska åka snart så jag säger
Bye! Je t'aime
(Hejdå! jag älskar er)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0