Cup Cakes!! =P

Hej alla!

idag har jag & sara hjälpt Emelie och Emma att baka deras Cup Cakes!!!!!

De var jätte! ;). Här kommer lite bilder



De var alla bilder
Här kommer lite bilder jag tog i saras rum
Här är jag
Jag och sara spelade schack och det blev oavgjort
Här är Ozzy världen sötaste hund

Och här är en bild som sara tog
När jag kom hem typ klockan fem så åt jag "Lax-och räk pasta" Det var jätte gott
Men nu ska jag titta på "En vampyrs Dagbok" så jag skriver mer imorrn

Puss Puss =*


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Vilka smarriga bullar ser jätte goa ut. Oj vad lång du har blivit. Tiden går så fort. Vilka fina bilder du har tagit

Kramzzisar i massor

2010-02-21 @ 20:38:40
Postat av: Ann-Britt

OJ förlåt mig jag så fel det var inte bullar hm men dom ser smarriga ut ändå!!! :)

2010-02-21 @ 20:39:53

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0