Deppig...=(

hej...
jag är lite deppig för att 6v är sånna idioter (de kallade våran klass saker som "Fjotisklass" och annat) så därför ar jag lite deppig...

och jag har ingen lust att gå på teatern igen...

Jag ska visa er en video som jag brukar titta på när jag vill få upp humöret om ni går in här:

http://www.youtube.com/watch?v=nTasT5h0LEg Den är inte så bra i början men senare är den ganska rolig (den har roliga ljud) 

Idag har klassen fått tårta av linn och hilma. Kolla
Det ska stå 6ö på den

Nu ska jag äta så Hej då!!!!! =->


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Hallå min lilla ängel!



Va tråkigt att dom är sådan idioter, men tårtan ser smarrig ut

puuuuuuuuuuus o kramen

2010-02-24 @ 08:09:16
Postat av: Julia<33 (:

Du måste börja skriva varje dag ;)

2010-02-24 @ 14:08:07
URL/ Bloggadress: http://tildajonssson.blogg.se/
Postat av: Jenny <3

Jag ar vell ingen idiot???? :D Jag har inte kallat er klass fjortis klass :P

2010-03-04 @ 18:33:57

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0