Hello! =P

hej alla!
Gud vad kul det var i GB (Gustavsbergsbacken) Jag åkte slalom och det var bara as kul, men jag fick låna. Påtal om utfärdsåkning så ska jag till Vemdalen vecka 12, Kuuuul!! Men nu har jag en sak att fråga er: Kan ni gissa vilket ställe?Det har en massa skräpmat, den har "Kvasten", Den har bara öppet på sommaren och en kort tid på vintern & det ligger i stockholm. Kan du gissa vilket ställe det är?!

Utverdering av dagen

dagen har varit jätte kul och ja...vene... men jag fick lära mig hur man spelar "Hjärter sju"             Jag skriver mer imorrn

MVH//Erica!!!! =D


Kommentarer
Postat av: Julia

Grönalund....???

2010-02-17 @ 17:29:33
URL/ Bloggadress: http://tildajonssson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0