Hos Doktorn igen...='(

Hejsan alla!
idag var jag hos doktorn igen typ 10.10-11.19 så jag fick ingen lunch så nu sitter jag och är as hungrig...
och så ska ju alla typ bort i helgen...

Idag!!! =S
Fick jag reda på att min katt måste bort för att det är han som osakar mina problem...ni vet astma, ont i halsen, täppt i näsan m.m... Jag hoppas bara att sara får ta honom för min mamma, för för hennes mamma får hon nog hon måste bara fråga Ozzy...(hihi). Men nu ska jag gå och äta

Skriver kanske mer sen
 (pussokram!!) =P


Kommentarer
Postat av: Julia

sv; haha vet visst va vi snygga xD

2010-02-19 @ 14:48:05
URL/ Bloggadress: http://tildajonssson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0