Sorry!! ='(

Hej
Ledsen att jag inte har skrivit på 3 dagar och 18 timmar.
jag fick inte vá på datorn i helgen.
Men i Lördags vá jag bara hemma hade inget att göra.
Igår vá jag på loppis i folketshus, vi solde bara 4 saker...
men jag köpte ett par solglasögon & en porslins katt, den är jätte söt
Nu sitter jag och äter flingor och min lille bror är på datorn, han har ögoninflammation och måste stanna hemma ett tag.
Det var allt för nu

MVH//Erica!!                                             p.s. fortfarande ledsen för att jag inte skrev ='( !!


Kommentarer
Postat av: Jaulia

Det gör inget!<3 :P

2010-02-01 @ 16:25:31
URL/ Bloggadress: http://tildajonssson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0