Badat!!<33

Ja!
Idag har vi varit och badat;);)
Vattnet var as varmt jämnfört med storsjön:P:P
Och det var soligt mé så det var riktigt kul:D:D
När vi kom hem har vi inte gjort så mkt
Hälsat på Per och Marie men Per sov;)och sen åt vi kyckling! Mums! Jag älskar kyckling:P:P
Vi fick hallon och annat gott till:P:P:P:P:P
Senare var vi på promenad i bagarmossen;)Och det var också kul:P
Vi kollade på var mamma hade gått på dagis, skola och fritids:P
Sen gungade jag och Alicia på en stor gunga:P
Jag gjorde sån fart att vi nästan åkte uppochner :P:P
När vi kom hem har jag lekt lite med photoshop och ätit en sandwich (En glass:P)
Ja, och nu sitter jag ju här och.... ja, gör inget;)
Jag tror att vi ska bada imorrn igen och sen på lördag elr. söndag ska vi på Grönan (Gröna Lund)
Bloggar mer imorrn
PussPuss:love:

Kommentarer
Postat av: Sara nesterud ny blogg

när kommer du hem?

2010-07-16 @ 12:12:09
URL/ Bloggadress: http://saranesterudsfotoblogg.blogg.,se

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0