Billys

Hejsan!
har precis ätit, ska snart hem till jenny
Ska sova där igen;););):P:P
Idag har jag jenny och alicia varit på frösö strand
Här är en bild jag ritade av jenny och mig (I photoshop)

Hehe, jag hade byxor och en svampbob tröja på mig;);) och jenny hade bara t-shirt och bad kläder
Jag hade också badkläder på mig såklart:P:P:P
Nu ska jag packa ner datorn, så jag får blogga på jennys dator när jag kommer till henne
PussPuss:love:
P.S:
På torsdag kommer inte jag att hinna blogga jag ska till mormor då;) Men när jag kommer fram så får jag kanske blogga på hennes dator;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Hej gumman!

Hm ska du låna min dator för att blogga ja det vet jag inte :)Jo det är klart att du får, åh vad jag längtar efter er nu. Kan du kanske fixa en blogg till mig när du kommer?

Puss o kram love you

2010-07-12 @ 22:02:49
Postat av: Sara nesterud ny blogg

hur fick du photoshop?

du kan du skriva ett inlägg om det !

så man får vet hur du gjorde!

2010-07-13 @ 10:51:06
URL/ Bloggadress: http://saranesterudsfotoblogg.blogg.,se
Postat av: Sara nesterud ny blogg

kan jag vara med dig när du kommer hem?

skulle jag få låna din photoshop skiva och installera den på min dator?

2010-07-15 @ 08:36:48
URL/ Bloggadress: http://saranesterudsfotoblogg.blogg.,se

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0