Ont Ont ont...;(

Hej;(;(
Ja, jag har jätte ont i foten från igår;(;(;(;(;(;(
Såhär gick det till:
Jag och Alicia var i lustiga huset och jag stressade för att hinna ikapp Johan och måns;(
Men då slog jag i foten i en dörr kant;(
Och sen snubböade jag utanför när vi skulle se på vårat foto från flygande mattan;(;(;(
(I lustiga huset;(;() Och då fick vi gå till Sjukstugan men vi fick vänta... Då kollade vi på galningarna som åkte fritt fall;):P Dom var roliga för alla utom en skrek;) Det var en tjej som sa: YES!!!! , när hon hoppade av:P
Och alla kollade på henne:P
Och sen så försökte vi vinna KexChocklad och Center Men vi fick inget;(:(:(;(;(:(
Innan det hade jag jätte kul:D Jag och Johan åkte Jetline typ 100 gånger om:P
En gång satt det en man framför oss;) Det lät som om han aldrig hade åkt en berg-och dal bana förut:D:D
Han lät: AAAAAHHH! AAAHHH! AHHH! AAAAHH! hela vägen till vi stannade:D:D Det var as kul!
Alla på hela det tåget skrattade typ ihjäl sig:D:D:D:D
Bilder jag och mamma tog och gårdagens och dagens outfit kommer senare
Idag hade jag samma kläder som igår:P
PussPuss:love::love:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0