Ska snart städa och välja kläder;)

Hejsan!
Jag tycker synd om jenny som sitter där hemma hos henne själv
och hon som här sett på Supernatural avsnitt 3 "Bloody Mary" som jag kallar det avsnittet:P
Men seriöst så var det avsnittet as läskigt och as bra på samma gång:|:|<33
Dom som gillar läskiga och övernaturliga program kanske ska testa att se på den;););) Men en varning!
Det är skit läskigt. T.O.M Jenny som ser på läskiga filmer tyckte att det var läskigt
Imorrn ska jag till stockholm med hela familjen;);) Det ska bli kul!:D:D
Hoppas att det är soligt där;);)
Mer senare
PussPuss:love::love::love::love:

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan du inte visa en film när du sminkar dig, du sminkar dig fint :)

2010-07-14 @ 16:45:46

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0