Stormisse hittad men ej fångad:(

Japp, så är det! Jag och jenny hittade stormisse:D Men vi fick henne inte;( Såhär vare: Jenny och jag gick in i köket, jag gosade med lill misse i fönstret medans jenny hälde upp cola Då ser jag något svart på parkeringen och skriker: "STORMISSE!!!!" Jenny springer ut och försöker få tag på henne men nej... Då ropar hon att jag ska komma ut :O Jag går ut och jenny går in och hämtar skor... Då springer såklart stor misse iväg:( Jenny och Jag springer in och hämtar mat, torrfoder och blötmat;) Sen kommer Oskar (Jennys störiga lille bror) också ut och hjälper till Vi hittar stor misse i rosen busken.Vi raslar med maten, men då kommer fel katt...;(;(;(;( Det var gosis som kom och jag fick avleda honom:( Medans jenny och oskar lockar fram stor misse Efter en timme, tror jag, fick jenny tag i stor misse men stor misse klöste, morrade och bet sig loss;(;( Stackars Jenny:(:(:( och nu sitter jag här och bloggar;)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0