Tekniska Museet;)

Hej alla!
Jag är glad idag för att jag, pappa och emelie har varit på Tekniska Museet
Det var massor av konstiga och roliga saker där;)
T ex. en liten rymdstation;););):D
Det fanns en värme kamera där, och den visade att jag var väldigt varm:P:P
Vi såg på en 3D film med stolar som rörde sig och gjorde konstiga saker
1. Dom rörde på sig
2. Man blev typ slagen i ryggen, men inte hårt
3. Dom sprutade vatten i ansiktet och i nacken på en
4. Det var läskigt:blush:
Men filmen var rolig;) man vart attackerad av en dinosaurie;)
Jag lyfte mig själv i sport avdelningen;) men först av allt gick  vi i gruvan;)
Med en massa gruv-saker:P:P
Det var så mörkt där nere så jag höll på att ramla:blush:
Pappa och Emelie hade en komisk dag;):P:P
och jag åt en jätte kaka:P:P
här är en bild på en polis helikopter
tog det utanför museet;)
När vi kom hem så fick jag en värktablett, sen gick pappa och emelie och tvättade och sen gick vi till Konsum
och då fick jag mina Dumle bitar;):P
Nu ska jag kolla på Jims värld så
Hej då!:love::love::love::love::love:

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: okej :P nej jobbar. hur gammal är dudå? :P

2010-07-27 @ 07:59:17
URL/ Bloggadress: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0