1 vecka och 1 dag, asså 8 dagar kvar!!:D

Ja, typ bara en vecka kvar, fast det är 8 dagar;)

Skolan:
Ja, Vi lämnade in böker försökte se på narnia, När jonte hedde ner gardinen och alla as garvade  LOL
Sen ja, lämnade vi in böcker igen, för vi ska ju typ inte ha några mer lektioner förutom imorrn...
Så till slöjden, Jag och eloina kom typ 25min före att vi skulle börja, och en till sak, Alla hade ju typ gått hem för att de trodde att vi alla skulle sluta tidigare. Såå då fick vi gå tidigare också, fast 2 stycken stannade...

Men nu så sitter jag och läser Isabelle strömbergs blogg. Jag tycker att det är en bra blogg...
Mer imorrn
Hej då och god natt!
  

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0