Blixtar och dunder;(

Inte kul!!!!!:mad:;(;(;(;(;(
Det bara blixtrar och ja vad heter det, oskar!
Inte kul!!!!!:mad:;(;(;(;(;(
Senaste ikväll:
Jag har fixat jennys design:P:P:P hehe det var faktiskt kul;););)
Dagens lista:love:

Dagens humör: Glad:)
Dagens mat: Lax m. spenat och potatis
Dagens låt: When you look at me, Christina milian
Dagens Bästa: Cykel tur till stan och shoppa
Dagens sämsta: Det var iskallt i sjön
Dagens roliga: Jag har hittat ett program som jag ska fortsätta se på;);););):P:P:P:P
Dagens tråkiga: Det var iskallt i sjön
Dagens nyttiga: Hela maten:P
Dagens onyttiga: Kvälls mackorna jag åt
Dagens outfit: Bild kommer i nästa inlägg :P
Dagens sötis: Kommer i nästnästnästa inlägg;):):P
Hej då!!:love::love::love:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0