Familjen Rensbo

Jaha...
Då var man hemma igen. Och inte trött är jag:):P:D
Det är ju bra...
Som sagt, våran familjen boman, gick hem till familjen rensbo:cool:
Jag har lite bilder men dom får komma upp sen
Lite dålig kvalite men, aja...
Vitt linne: H&M
svart tröja: Stina
Shorts: H&M
vita tights: H&M
En liten gris;):P
Dagens lista:love::

Dagens humör: Glad, men inte mer:bigeyes:
Dagens bästa: Jag behövde inte sitta vid små barns sidan av bordet
Dagens sämsta: Jag får inget fika:(
Dagens roliga: Jag fick köpa godis:P:D:)
Dagens tråkiga: Det regnade
Dagens låt: Monster, Lady GaGa
Dagens mat: Grillant:P Mums!!!!:love:
Dagens bild:
Hehe;)
Ja, det var allt för denna stund;):):P:D
Hehe mkt :):P:D;) idag:D:D:D:D
P&K

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!! Du sa ju att du inte skulle köpa godis!!

och du tyckte väll inte att maten skulle bli god??

2010-06-25 @ 20:59:48

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0