Idag...

Hej...
Idag har jag ju varit med jenny, igen:P
Såklart, men denna går åkta vi till frösö strand. Det var skit kallt i vattnet:thumbdown:
Och här är...



Dagens:love:

Dagens humör: Lite besviken...

Dagens mat: Spagetti och ketchup

Dagens nyttiga: hehe, inget...

Dagens onyttiga: Godis:P Mums!!!:love:

Dagens roliga: Jennys skämt

Dagens tråkiga: Jag var jätte kall om fötterna så mina fotsulor svullnade upp

Dagens bästa: Vi var på frösa strand;)
Dagens sämsta: Jenny fick inte sova här;(
Dagens outfit:

Vitt linne: H&M
Blå blus: H&M
Tights: Vet inte:bigeyes:
Dagens låt: Replay
Dagens bild på mig:
Hehe snygg va???:love:
Allt för idag då...
P&K


Kommentarer
Postat av: Julia

Kolla våran blogg varje dag!

2010-06-24 @ 13:47:19
URL/ Bloggadress: http://tiildaojulia.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0