Jenny to sleep over, Yay!!

Ja, jenny ska sova över här;)
Kul Kul!!!!:love::love::love::love::love::love:

Ja, som sagt så har jag varit på stan med jenny

Jag shoppade nästan upp alla mina pengar:bigeyes::P

Ja här är kläderna jag köpte (Hann inte ta något foto på Bikinin) Men den är köpt:)
 Alllt utom skorna och den rosa rosetten i håret är från H&M!!:D
Sen så hade jag ju bikinin från JC, inte den jag tänkt mej men den här som jag köpte var mkt finare....
Sorry men jag glömde att ta bilder på stan;(:(

Dagens lista:  NYTT!!!

Dagens Humör: Skit glad och hungrig:P
Dagens Mat: Tårta
Dagens Låt:Telephone med lady gaga och beyoncé
Dagens Bästa: Stan med jenny!:D
Dagens sämsta:Mina skämt
Dagens roliga:Mina skämt
Dagens outfit: Shorts, Linne och blus!!:love::love:

Allt för idag
P&K


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0