Lite bilder från idag!

Här kommer lite bilder från idag!
jag och jenny målade lite innan sara sms:ade och ville vara med oss:
Jag målade en liten häst:PJenny målade detta: I :love: U!;)
Jag, jenny och sara satt på studsmattan och snackade om gamla minnen och roliga saker.
Senare gick vi in och målade alla 3. Sen så var ju sara tvungen att gå hem, hon hade ju träning idag:P
Då gick jag och jenny ut och började fota!!:love::love::love:
Hade inga bilder på Jenny så ni får nöja er med mig;P och löv:P
Bubbis och kia (Även kallad stormisse) träffade varann för första gången:
Hehe bubbis blev instängd:P
Jo här är dagens outfit:
*Kofta: Kapphal
*Svart linne: Vet inte:question:
*Jeanstights: H&M
*Skor: Skopunkten
Lite fina lila blommor
Hehe lilla jag;)
Fin elr. vad?
Det spö regnade när vi skulle ta mer foton;(:P Lite dåligt men det var kul;P
Vad tycker ni om denna bild då??:love:
Här är min nya profil bild:love::
Det var sista bilden;)
Syns imorrn:love::love::love::love::love:

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0