Onsdag=Matteprov...

Hejsan!
Jag kom hem för typ 20 minuter sen och nu så är det fika dags
Mackor:

Karlssons fyrkand med jordgubbssås och ost, MUMS MUMS!!<3:P:D
Skolan hade vi matte prov i PROCENT! Det var ganska lätt, fast sista frågan var lite klurig
jag visste inte förns efter 10 minuter att man skulle gångra 30 4 gånger:S
Hehe:P
Men jag ska snart försöka ta mig in till stan, jag har en bok som jag ska lämna tillbaka
Men först till mackorna!! Och jag ska försöka att göra en ny header
Hejdå!!:love::love:;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott med mackor :')

2010-06-02 @ 15:14:41
Postat av: simone

vad smarrigt :d

2010-06-06 @ 14:10:13
URL/ Bloggadress: http://fattybom.se
Postat av: Jouline

Åh det är så gott med ost och jordgubbssylt på smörgås :)

2010-06-06 @ 19:22:35
URL/ Bloggadress: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0