Sims 2

Hej!
Jag har varit med jenny idag;) Gjorde inte så mkt...:|
Jag har mest spelat sims 2, as kul! elr. inte precis... Ganska kul då:P:D

I morse:
Jag vaknade 3 somnade om vaknade 9, drygade i sängen till typ halv 10
Åt lite flingor. Fixade mig!
SMS:ade med Jenny! Var med Jenny!
Inte så bra på att förklara orkar inte det just nu...
Tänker bara på mitt ben...Har träningsvärk;(:(

Inte så kul... Jag kunde knappt hoppa studsmatta idag:(

Och jag kan knappt röra på benet, Gör så ont då...

 

Ikväll:

kl. 23.40 fyller jag 13 år!!!!

God kväll alla söta blogg läsare


Kommentarer
Postat av: Jouline

Grattis får väl man säga då :)

2010-06-14 @ 22:33:19
URL/ Bloggadress: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej hjärtat!

Vad har du gjort med ditt ben? Hoppas du kan hoppa studsmatta som du älskra

Puss o kram

2010-06-15 @ 08:40:10

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0