Utan sol......

Hej alla!
Jag och jenny har varit lite ute;) Kul vare!
Tog lite bilder inne på loppisen typ 100 meter ifrån huset:P
Hittade ett par snygga solglasögon:D
Och en fin spegel;)
Och här är min cykel
Sen så har jag lite bilder på bubbis och mig:love::love::love::love::



DAGENS:love::

Dagens humör: Glad som fan;)

Dagens mat: Tacos

Dagens nyttiga: Grönsakerna till maten

Dagens onyttiga: Center rulle och loops

Dagens outfit: Bild kommer sen;)

Dagens låt: Watcha say, Jason Derulo:D Love him!!!!:love:

Dagens roliga: Åka på en konstig sak med Jenny!

Dagens tråkiga: Jag gjorde illa mig på studsmattan:(

Dagens bästa: Jenny är as kul!!:love:;)

Dagens sämsta: Inget
Och vet ni franki, Jennys hund, Smet:bigeyes: Ja, han smet. Men nu är han hemma igen:)
Ja, det var allt för denna stund:P

P&K


Kommentarer
Postat av: Jenny

Söta bubbis och fina du<3 :love:

2010-06-22 @ 18:50:53

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0