Bläääääää...! Igen

Hej igen!
och varför jag skriver "blä" är för att jag höll nästan på att spy på vägen hem...

Det kändes i alla fall som det...

jag har ju varit på teatern idag och ändasen igår har jag inte kunnat tänka ordentligt , så det gick inte så bra för mig på teatern... men efter lovet hoppas jag att det blir bättre...

men i alla fall så har inte jag haft nån bra start på skolveckan, och idag är jag extra deppig för att jag inte kan tänka ordentligt och för att Rasmus, Smilla och Sara åkte hem idag... mm... tråkigt

ja jag har inte så mycket mer att berätta om bara att jag typ hade dansuppvisning på skolan... haha...

men nu har jag duschat för att få upp värmen i kroppen efter att ha stott och väntat på bussen i mer en en halv timme, sen komm marika och typ räddade mig ifrån kylan... brrr

Nu har jag inget mer att skriva så jag skriver mer imorrn
Hej då!! =D


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Tjenixen bläääääää tjen!

Men inte ska du vara så lessen tänk på allt roligt ni har gjort istället. Tråkigt att jag bor så långt ifrån ja att jag inte komma och titta på era uppvisninga.

P & k love you

2010-03-03 @ 12:42:40

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0