Gooooood morron!! =)

hejsan!
jag vaknade för typ en timme sen...
i typ 20 minuter hade jag maskara-problem, och det var inte kul...

Idag
så ska jag ha matte första lektionen, sen ska jag ha hemkunskap och då ska vi laga kladdkaka (Mums), och sist om petra inte är sjuk eller hemma m. sjukt barn, så har vi No, det tycker jag om

efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra....

 

Igår
så var det vanlig dag i skolan på fm, sen var vi på skid-leken resten av dagen, i alla fall fram till kl. 15.00.

jag körde ett spår i skogen och körde om en grupp från V och en grupp typ 7:or ell. 8:or...
men nu ska jag gå till skolan
Hej då!


Kommentarer
Postat av: Jenny <3

Vilken var du med på hkk:n och vart din kladdis god???



när jag och aga gjorde våran vart den as god

2010-03-05 @ 14:30:16
Postat av: Jenny <3

Det var nog sjuan för jag tror inte åttorna var på skid leken ;D

2010-03-05 @ 14:31:52

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0