Härligaste söndagen någonsin!!!! =D

Hej å hallå!
Idag var det jätte roligt och igår med...

Igår

Var jag och Alicia på skid-leken och det var kul. Det var jätte soligt och varmt. Vi var där i 3 timmar...
vi körde ett vanligt ganska långt spår först sen ville alicia åka Lärospåret det tog typ en kvart att åka.
Men det var jätte kul

Idag

Var jag hos momma och fikade i typ en halv timme sen gick jag och alicia hem.
Jag och Alicia gjorde en snögubbe, jag tog lite bilder
en vit, fin snögubbe



Sen hoppade jag och alicia studsmatta och det var kul...
Nu tittar jag på film "Bröllops fotografen".

Så jag ska fortsätta titta och spela dator

Hej då!! =P


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan fin blogg, och snygg snö gubbe =)Jag har sett bröllops fotografen..Visst är den bra?? =D

2010-03-08 @ 08:47:16
URL/ Bloggadress: http://www.jennyedin.bloggspace.se

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0