Hej! Och god natt!

hej hinner inte skriva så mycket kl. är ju 22.11...
Men jag och jenny hade jätte kul, vi skrattade typ ihjäl oss.
Vi spelade sims 2 Livet i lägenhet och jag sickade lite låtar till henne. Och hon kom en timme sent hem, haha
För vi glömde tiden hon skulle vara hemma 19.00 men hon gick typ 20.10. Sen messade vi varann lite
Men efter det kollade jag på Grey's anatomy, det är ett jätte bra program. Förut kollade jag med mamma på CSI.
och det var ganska bra.
Nu ska jag bara kolla facebook lite fort, stänga av datorn och sen läsa min bok: på svenska heter den "Om jag kunde drömma", på engelska heter den "Twiligt". Jag är inte långt ifrån slutet.

Nu har jag bara en sak till att berätta... Att på rasterna i skolan känner jag mig jätte ensam :'( , för i min gamla skola kom alltid folk till mig och frågade om de fick vara med och jag är inte van vid att göra det andra... Så därför längtar jag till vittra skolan, då kan jag få en ny start...

Nu ska jag gå och läsa, Skriver imorrn innan jag ska på "Dawes"

Hej då!! =D


Kommentarer
Postat av: Jenny <3

Hejsan det var as roligt att skratta ihjäl oss vrf kan du inte byta 6v medans?? <3 Vi måste vara med varandra ngt mer<3

2010-03-18 @ 16:30:18

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0