Hej ska snart...

stänga av datorn, jag ska se på en film.

Jag ska ändå berätta om idag...


Idag
hade jag ju matte. I matte har jag snart jobbat klart rödkurs i "Mer om tal". Det var inte så svåra uppgf. i rödkurs så jag har snart jobbat fram till Sammanfattningen.

Jag hade HK. Det var kul att göra kladdkakan men den vart inge god. alla som åt av den fick typ ont i magen och mådde illa, i alla fall ont i magen. Jag jobbade också m. Sam, Men vet ni? Smeten till kladdisen var god men inte kladdisen... Haha!! =D
Sist hade vi bara 45min No som vanligt på Fredagar...
Efter skolan gick jag hem med Sara sen sa vi hej då och sen satte jag mig och åt typ 100 mackor och såg på tv. Sen så satte jag mig vid datorn men jag orkade inte skriva ett inlägg...
Jag längtar till imorrn, då får jag äta godis och se på melodifestivalen andra chansen på kvällen...
Nä, nu ska jag titta på filmen
Hej då!! =D


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0