Hej!

Hej!
Ledsen att jag inte skrivit på ett tag men jag har inte haft lust att skriva...
Jag har legat i migrän det var inte kul jag hade ont i huvet i 2 dar, måndags & tisdags.
I några dagar har jag letat efter ett speciellt spel, Rasmus spelade det när han hade tid.
Spelet heter "LocoRoco" och "LocoRoco 2 ", men jag måste köpa ett nytt psp... för att min psp skärm är trasig. Den är Svart och Blå... ='(

Och jag ska till pappa imorrn och den här gången ska jag ta med datorn ändå! Då kan jag skriva hos pappa med...

Idag har jag också varit hos momma och fikat. jag och alicia var där i typ en halv timme. Momma bakar jätte goda bullar

Ja, nu har jag inget mer att skriva...

Hej då!! =)


Kommentarer
Postat av: Julia<33 (:

Jag e sjuk:(

2010-03-10 @ 19:33:36
URL/ Bloggadress: http://tildajonssson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0