Hejsan!

Hejsan!
Idag har jag varit med sara och jag har hjälp henne att ladda ner "Themes Creator" för att hon ville ha det programet...

Jag längtar till imorgon em, för att då ska vi åka längd (Jag älskar Längd)...

jag och sara kollade också på familjen anorlunda och nu vill jag till Tyskland, de har en jätte stort nöjes fällt. Såg jätte kul ut.
Men just nu tittar jag på "Okända" och snart ska jag se på Grace Anatomi säsongs premiär på 5:an och jag kollar facebook.

Nu ska jag fortsätta kolla och jag ska göra ett inlägg med bilder ifrån Lördags inläggs namn: Några snabba medelanden...

Men nu säger jag...

Hej då!! ;)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0