Hem idag!!! =D

Hej alla!
Jag ska snart packa ner datorn så jag hinner inte skriva så mycket förän kl. typ 8 ikväll...

Jag var i fredags m. farmor i farsta ju och jag glömde att säga en sak, men jag säger det inte
ni får kolla själva:
 och...
Det var det nya...

Efter att jag och farmor varit i farsta så åkte vi hem till henne och jag satt och fixade med det på bilderna, och jag tog typ hundra bilder på samma sak:

denna otroligt söta katt vid namn Koffe
Och igår var jag i sickla på bio. Jag så "Det regnar köttbullar" , och den var jätte rolig och bra. Senare på kvällen såg jag på melodifestivalen och helt fel låt vann (Tycker jag). Jag tycker att Salem al fakir eller Eric saade skulle ha vunnit!!!!!! Han var ju så bra... :'( 

Ne nu måste jag sluta, Jag får nog skriva mer när jag kommer hem. Föresten ska någon se på wipeout ikväll?

jag ska!!!!!! ;)

Hej då!! =P


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0