Jag orkar inte vänta!!!!!!! :'(

Hej!
och varför min rubrik är "Jag orkar inte vänta!!!!!!! :'(" é för att jag inte kan vänta till imorrn!!!

Imorrn ska jag till Vemdalen!!! Tjohoooo! =P Äntligen får jag visa vad jag går för (För mamma och Alicia)
Alldeles nyss ramlade min mobil ner ifrån taket och den började dampa ='(

Men jag har varit med sara. Först gick vi ut med Ozzy sen skulle sara rengöra han sår, så nu har han bandage
Klicka för en större bild!
Sen gick vi hem till mig och typ gjorde glass av snö, men vi åt de inte... Sen hoppade vi studsmatta vi gjorde en fil me men jag har ingen lust att visa den... Jag gör nu ett nytt bubbis tema, sen måste jag göra ett supernatural tema. Och snart ska jag äta mat med förrätt ägg macka, varmrätt korv, potatis och kött typ. Nu har jag inget mer att skriva men jag ska försöka ta bilder i Vemdalen imorrn

Puss o Kram// Erica


Kommentarer
Postat av: julia

Stackars ozzy^^

2010-03-27 @ 14:15:30
URL/ Bloggadress: http://tildajonssson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0