Kollar saker

hej!
jag har ju fått ett USB-minne så jag lägger lite filmer på det...
Ingergärd och Urban har gått och jag har hunnit ducsha me. Jag kollar facebook och en film på Italienska

Ja, fikat var jätte gott, och sen efter att jag fikat tog jag jordnötsringar ur skåpet och åt medan jag spelade hjärter sju för mig själv...

 

Idag

så har jag också haft svenska, no, idrott & Handledartid. Aaaassss tråkigt!!!!
Men vi fick välja våra val för elevens dag. Jag valde:
1. Klassiska bakverk
2.Slalom,tror jag
3.oljemålning
4.Gitarr skola för nybörjare
& 5.Luftdag (Längdskidor)

Nu har jag inget mer att skriva bara att jag ska vara med Jenny imorrn.

Hej då!! =D

P.s bild inlägget ska heta "Koffe"


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Tjenamossa igen!



Mmmmm vad fikade ni för något gott eftersom ni hade fin främmande.



Kramizzar

2010-03-17 @ 08:45:15
URL/ Bloggadress: http://www.svampans.com

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0