Sick today ='(

Hej...
Ja, jag är sjuk idag... tråkigt!
Jag missar Friluftsliv idag... Jag vet inte om jag kommer till GB imorrn...
Ja just det jag ska ju berätta om i måndags och i går, även om jag gjorde samma sak.
Vi, alltså hela senare delen, elevensval. Jag fick Skidor/Bad två dar i rad, så då fick jag chansen att träna på att åka lite =)
Också badade vi ju efter lunchen 2 dar i rad =) jag tyckte i alla fall att det var kul men inte vissa andra.
Men nu måste jag städa, Mormor kommer imorrn
Hej så länge!! =)

Kommentarer
Postat av: Julia<33 (:

Jag tryckte :D Ja blev ba lite trött.. :P

2010-03-31 @ 18:04:56
URL/ Bloggadress: http://tildajonssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojj tyckte*

2010-04-01 @ 07:42:58

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0