Tjabba!

Hej alla!
Ledsen att jag inte skrivit i helgen men jag var med jenny i 6v...
Jag och jenny var på stan i Lördags, jag kan visa några bilder:
Erica som kycklingJenny med kycklig hattDet var på hobby boden

Jag och jenny åt sen på Athena och pizza var as god. Den hette Orientale


Sen var vi på den nya torget och tog foton vid kören där
Jenny och dirigent

Sen så tänkte jag köta ett par nya skor men jag hade inte pengar till det, men på torsdag ska jag köpa de här:
 Sen på söndagen var vi mest ute.
Och idag har jag bara varit hemma men fört i skolan. Jag var för 1 1/2 timme sen hos Momma också...
Nu har jag inge mer att skriva så Hej då!!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny <3

Vad snygga vi är<3 ;)

2010-03-23 @ 17:39:49
Postat av: Ann-Britt

Hej mitt kära barnbarn!

Oj har ni inte någon snö i stan kan inte se en gnutta. Vilken mummsig pizza slup mm, det ser ut som ni har kul.....Men vem tar korten på er??

Puss o kramen love you

2010-03-24 @ 20:10:30
Postat av: Love u <33

Gud vá fina bilder!!!

:*

2010-03-27 @ 19:24:07

Kommentera mitt inlägg här:

Skriv ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig??<3

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Din Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0